czwartek, 1 grudnia 2011

Zaczynamy!

Targi? Nie, to nie dla mnie. Nie w mojej branży.
Moja firma jest za mała, nie stać mnie na to.
Jestem potentatem w swojej dziedzinie, nie muszę się dodatkowo promować.
Targi?.... Ale co ja z tego będę miał?

W czasach gdy przedsiębiorcy poszukują coraz to nowych kanałów zbytu dla swojego towaru, a działy marketingu zarówno tych większych, jak i mniejszych firm dwoją się i troją, aby jeszcze skuteczniej zareklamować nowy produkt, stosunkowo niewiele osób docenia siłę nowoczesnego marketingu targowego.

Wciąż niestety pokutuje wizja targów jako wielodniowej delegacji spędzonej w ogromnej hali wystawienniczej pośród tłumu zbieraczy gadżetów. Ile w tym prawdziwego biznesu, a ile zmarnowanych pieniędzy?

Publikując różnorodne informacje, zestawienia, a także opinie postaramy się przedstawić dostępne formy promocji firmy na targach, a także pokażemy jak odnieść sukces i powiększyć grono klientów.

Zapraszamy do lektury bloga easyFairs Poland!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam miło, jeśli podzielisz się swoja opinią.